Hardloopschema voor gevorderden

Hardloopschema voor gevorderden

5 km hardloopschema voor gevorderden Gymboss 5 km hardloopschema voor gevorderden, is voor hardlopers die 5 km kunnen lopen en de 5 km sneller willen lopen. Het hardloopschema kan ook worden gebruikt om in de toekomst de 10 km te lopen. Als je met dit schema wilt beginnen moet je minimaal 30 minuten aan een stuk door kunnen lopen. Dit schema is gebaseerd

Read More

Killerbody Workout – Only for animals

Killerbody Workout – Only for animals

Start nu met jouw Killerbody Workout – Only for animals! Trainingsopbouw Prikkelfrequentie Maandag: Hypertrofie – benen Dinsdag: Hypertrofie – borst Woensdag:  Hypertrofie – rug Donderdag: Hypertrofie – schouders Vrijdag:  Hypertrofie – armen Zaterdag: Rust Zondag: Rust Je kunt je rust ook pakken op donderdag in plaats van zaterdag. Trainingstechniek: Hypertrofie De Trainingscomponenten zien er als volgt uit: Prikkelomvang: De eerste twee compound oefeningen: 8 herhalingen.

Read More

Hardloopschema voor beginners

Hardloopschema voor beginners

5 km hardloopschema voor beginners 5 km hardloopschema voor beginners is voor hardlopers die na een lange tijd of voor het eerst beginnen met hardlopen. Het hardloopschema is gebaseerd op drie trainingen in een week waarvan twee interval trainingen en een duurtraining. Waarom interval training? Interval training is om een goede opbouw te hebben in je trainingen naar de 5 km toe. Zo

Read More

Obstacle run – uitdaging voor geest en lijf

Obstacle run – uitdaging voor geest en lijf

Hardlopen. Ofwel hou je ervan ofwel haat je het. Zelf vind ik het niet zo leuk om door weer en wind kilometers te malen. Maar voeg er een 15-tal hindernissen aan toe, en dan sta ik op de eerste rij! Dat is precies wat obstacle runs in de aanbieding hebben. Het is ondertussen al een aantal jaar geleden dat de obstacle runs

Read More