Voorbeeldmenu's voor afvallen

Voorbeeldmenu’s voor afvallen

Wil je succesvol je doel bereiken en op een verantwoorde manier afvallen of op gewicht blijven? Dan hebben wij het je makkelijk gemaakt. We hebben 10 verschillende dagmenu’s samengesteld.

Onze voorbeeldmenu’s zijn verdeeld in macronutriënten, zodat je niet teveel van een bepaalde voedingsstof kunt binnenkrijgen. Macronutriënten hebben we in grotere hoeveelheden nodig, dit zijn koolhydraten (zetmeel en suikers), vetten en eiwitten (aminozuren). Koolhydraten, vetten en eiwitten zorgen voor de energievoorziening.

Er zijn z’n 50 voedingsstoffen bekend die nodig zijn voor alle levensprocessen, maar om het niet al te ingewikkeld te maken hoef je alleen maar de voorbeeldmenu’s te volgen.


Voorbeeldmenu’s voor afvallen ↓

 Voorbeeldmenu 2600 kcal.
 Voorbeeldmenu 2500 kcal.
 Voorbeeldmenu 2400 kcal.
 Voorbeeldmenu 2300 kcal.
 Voorbeeldmenu 2200 kcal.
 Voorbeeldmenu 2100 kcal.
Voorbeeldmenu 2000 kcal. (binnenkort)
 Voorbeeldmenu 1900 kcal. (binnenkort)
 Voorbeeldmenu 1800 kcal. (binnenkort)
 Voorbeeldmenu 1700 kcal. (binnenkort)
 Voorbeeldmenu 1600 kcal. (binnenkort)
 De volgende stappen moeten worden doorlopen om succesvol te worden

Wil je graag persoonlijk advies neem dan contact met ons op via het contactformulier